HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

"Te is elmeháborodott vagy, barátom?"

DrGempa 2014.03.05. 22:10

 

 

Én valójában nem az űrből jöttem. Ez egy kóros elmeállapot. Az Ogo bolygón találom magam, ahol tagja vagyok a szellemi elitnek. A Plútó bolygón élő barbárokat készülünk leigázni. És bár számomra ez a kétséget kizáró realitás, tudom nem más, mint elmém szüleménye. Én ugyanis elmeháborodott vagyok. Menekülök bizonyos meg nem nevezett realitások elől, amelyek megfertőzik az életemet. Ha majd nem fogok Ogora járni, meggyógyultam. Mond,te is elmeháborodott vagy, barátom?

Twelve_monkeys_by_pankreas67.jpg

Címkék: video film anyád kútúra kurvajó drgempa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr865845430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása