HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

2014 van!

DrGempa 2014.01.02. 19:29

És ennek örömére megosztom veletek a világ legszebb dalát

Gyurányi 'Kátrányos' Ferenc:Ne menjen el

Ne menjen el
Ne menjen el
Szeretni kell
Dalolni kell

Ki sétál velem Budán
Ki evez majd a vén Dunán

Ne menjen el
Ne menjen el
Szeretni kell
Dalolni kell

Ha elmegy dalolja el nekem
Engem úgy hívott, hogy kedvesem

Ne menjen el
Ne menjen el
Szeretni kell
Dalolni kell

Most jön a szép
Most jön a jó
Most olvad el
Jég és a hó

Ha elmegy dalolja el nekem
Engem úgy hívott, hogy kedvesem
Csak még az egyszer ne menjen el
Mikor nem látja senki sem
Csak még egyszer fogná kezem
Mint rég oly szerelmesen

Tíz perc is sok jaj azért
Adnék egy miliót
Az a csók lenne
Legforróbb, lángolóbb
Tudom megérzi azt, hogy szeretem
El ne feledjen engem soha sem

Csak még az egyszer jöjjön
Mikor nem látja senki sem
Hogy eljött én boldog vagyok
Többet mit adtam nem tudok
Magának adtam a lelkem, mindenem
El ne feledjen engem sohasem

Szeressen még tovább
Maradjon jó barát
Ne égjen a csók tüzében el
Mi lenne akkor én velem
Örökké magáé az életem
El ne feledjen engem sohasem

Lamour, lamour, lamour, lamour...

Éljen 2014!

leszarom_1374644338.jpg

Címkék: zene miez átok költészet anyád kútúra kurvajó bóvli drgempa mondomzenebazdmeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr875721940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása