HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

Kedvencz zenék:Európa kiadó:Kalandor vagyok

DrGempa 2012.06.13. 18:44

Miért kéne mindent komolyan venni?
Miért kéne mindennek igaznak lenni?

Szép vagy és az élet könnyű veled,
De ha mesélnék magamról, az fájna neked.
Nem tudom, honnan, és nem tudom, hova,
Olyan jövôbôl jöttem, ami nem jön el soha.
Kalandor vagyok és szélhámos
És csak azért nem tudod,
Mert téged is átvertelek,
Te sem vagy, te sem vagy ártatlan,
Te sem vagy ártatlan.

Láttam égni a szemeidet,
Amikor megkívántad a bűneimet,
Menekülsz és üldözöd,
úgy imádod, úgy gyűlölöd.
Kalandor vagyok és szélhámos
És csak azért nem tudod,
Mert téged is átvertelek,
Te sem vagy, te sem vagy ártatlan,
Te sem vagy ártatlan.

Tudom, mirôl beszélsz, ha hallgatsz,
Miattad is szégyenkeznek valahol,
Lopott virágok a kezedben,
Szélhámos vagyok és kalandor.

Egy bűnös tôr mindenki szívében
Ma szeretlek, de nem tudom, meddig
Eltörölnek minket a földön,
Mi arra születtünk, hogy ne legyünk senkik
Kalandor vagyok és szélhámos
És csak azért nem tudod,
Mert téged is átvertelek,
Te sem vagy, te sem vagy ártatlan,
Te sem vagy ártatlan.

Címkék: zene saját költészet kútúra drgempa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr314586331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása