HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

HétköznaPI CSAlódások-Ünnep utána

DrGempa 2015.03.02. 19:55

az 1989-es év

 

 

Együtt vártuk a boldog órát
Dőltek a falak és dőlt a korlát
A tömeg fürdött lenn a téren
A nemzeti színű napsütésben

Hé emberek mi lesz itt most
Kirohantam, mint Zrínyi Miklós
Tapsoltam és éljeneztem
Ilyet soha még nem éreztem

Refr.: Megfordult és elszaladt
A meg nem gondolt gondolat
Minden annyira tiszta volt
Megint csak az őspatkány terjeszt kórt

Ünnepelt az egész ország
Nem akart vért a szerb, a horvát
Nem volt cigány és zsidó kérdés
Csak kis fröccs, nagy fröccs, hosszú lépés
Folyton gyűlésekre jártam
Bíztam még az összes pártban,
Mert mindig tudták, hogy mit kell tenni,
De jó volt hülyének lenni
De még milyen jó...

Refr.: Megfordult és elszaladt
A meg nem gondolt gondolat
Minden annyira tiszta volt
Megint csak az őspatkány terjeszt kórt

Címkék: zene politika punk választások filozófia szomorú átok anyád kútúra komcsik nácikok drgempa orbánfasz fideszgeci drhalál

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr747234703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása