HTML

Anyátok-Ifjúság

DrGempa 2014.01.27. 21:48

"ha valaki megfogja hallgatni ezt a kazettát akkor befogja szarni magát a röhögéstől"

Ballai Péter "Disznó":Ének
Vonnák Balázs:Gitár
Bánki Gábor:Basszusgitár
Pozsonyi Ádám"Bucó":Dob

Elmegyek egy rock koncertre

A többiekkel kiabálok

Most elereszthetem magam

Vesszenek a kispolgárok

 

Elszívok egy kis füvet

Vagyok olyan bátor

A rendőrökkel szembenézek

Ha kell,visszapofázok

 

Jön az öreg,meglátja

Örvendezve kiáltja:

Rajta fiam,röf-röf-röf-röf

Apád is így csinálta

 

Fölszedem a Kovács Kingát

Ki is rúgom hamar

Lazán bánok a csajommal

A kudarc nem zavar

 

Feketére festem a hajam

Igazi szívtipró vagyok

Elfésülöm hogy ne lássák

A füleim mily nagyok

 

Jön az öreg,meglátja

Örvendezve kiáltja:

Rajta fiam,röf-röf-röf-röf

Apád is így csinálta

 

Belépek egy szervezetbe

Politikus is vagyok

Tudom,mi van a nagyvilágba

Újságot olvasok

 

Október 23.-án

Bombát robbantok

Talpra magyar,hí a haza

Bebaszni jó dolog

 

Jön az öreg,meglátja

Örvendezve kiáltja:

Rajta fiam,röf-röf-röf-röf

Apád is így csinálta

 

Néha csak úgy unalomból

Depressziós vagyok

Szánalmasan üldögélek

Egész nap csak hervadok

 

Jön az öreg,meglátja

Örvendezve kiáltja:

Rajta fiam,röf-röf-röf-röf

Apád is így csinálta

 

Jön az öreg,meglássa

Örvendezve kiáltsa:

Rajta fiam,röf-röf-röf-röf

Apád is így csinálta

genyó szívó.jpg

Címkék: zene punk költészet anyád anyátok kútúra kurvajó bucó drgempa mondomzenebazdmeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr295785688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása