HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

Bartos visszavonul

DrGempa 2013.09.10. 20:31

"SZÖMÉJES IZENETEM A FASZABUCK LÁJKULOKNAK ÉS A CSRAJONGOKNAK:
csrajongoknak: soknan sokan kérdeztétek mostanába tülem hoyg hogy vajon hova tüntéem mostanába azelmult hetekbe-honapokba. dasist honapokba. és hogy vajon mér nicsen uj csidejok? És énmostan mostan saját magam akarom emondani és közöjni véletek hogy mér nicsenek marhanagy csörformanszok és csidejok. szándékomba hangsujozom hogy a saját akaratombul irok néktek,mostan a laci bátyo gépjirül.

Amiota a csidejoktak csidejokat csinátam 2009 nyarátul és ösmerté ismerté vátam a nép köribe, rengeteg kár és problémáim letek ebül ebbül. mostanába, esztet naygon sokan nem tugyák rulam hogy példának csokáért, egyre töbet vitek be a csetoszikáloba szinte napi-heti szinten, és végül ottan foktak fogtak a ciiátrián és a zártosztájon. Ahon ahun gyogyszereztek és evették az akaratom dasist akaratom elenire a szabadságomat és megfosztotak a jogaimtul,és kisérletezgetek velem.A Bartosizmus megpontosan a szabadságrul szol,nempedig arul hogy elvagyék szabacságomat és bezárjanak. Namost, az ucárul is mindig bevitek a mentök a csetoszikáloba amikor csörformanszoztam ,kihiták rám a mentöket, és utána meg kölött menem a közmunkára hogy ledogozam ledogozzam a mentö bevitelének a kölcségit, és ezér kölött menem közmunkára. Legutob pedig bezártak a zártosztájra is. Az ucán is álandoan röhögnek rajtam meg gunyolodnak, ami nemtudom hogy mi miat is van, ésmér is lehet ez. Bekibálnak sokanés sokszor bántotak enegemet és piszkágatnak meg bajba keveredek ezek miat mindég,mosmár egyre gyakraban. meg ijenek. Rötögnek röhögnek rajtam és gunyüztek sokan belülem, és röngeteg támadás is ért, meg nagyon sokan árto szándékka kö közeletek hozám az utobi időbe, és votak nagyon sokan akik undorotak tülem,és azér amiket csinálok, és esztet amit megmár végképen nem értek.

Én esztet a csidejozást nemazér keztem el, hoyg vicc legyen hanwm hanem komojan a bartosista filozofiárt és azér hogy sokaknak példa legyenaz életem ésaz életföfogásom.De időve rákölöt a 4-év alat gyünöm,m hogy nagyon sokan asztat gonduják hogy én vicbül csinálom asztat amit csinálok . röngeteget gondukodtam hogy hogyan továb mer én valoba esztet ezeket a csidejokat tiszta szivembül csinyátam, és hogy abahagyom, végülis ara a arra a megálapításra jutotam, merha továb fojtatom ako végleg sajnos befognak zárni a ciiátriára és soha már nemfognak a zártosztájrul kiengedni, vagy legalábis évekre bezárnak,mer rámvanak álva a ciiáter orvosok a csörformanszaim véget, és bármikor bevihetnek ujra ha ojan csidejokat teszek föl, ami a ciiátereknek nem teccik.

Én pedig ugygondulom hogy a szabacságom töbet ér,mint az hogy begyogyszerezve kisérletezenek velem a zártosztájon. Tehát válaszut elé kerütem mostan a nyáron,és ahogyan kigyütem a zártosztájrul elhatároztam hogy befejezem a nyilvános szerepléseket. Mosmár fönvan a frutyubon legaláb 400 csidejo rulam, mosmár mindent emontam amit akartam, és amit gondutam, tanitásokat meg egyebeket, ugyhogy mostan .

Ezáltal megkéjek megkérek midenkit hogy ne zaklasanak az uccán, hagyanak békin, had éjem a saját civil magán életemet ugy ahoyga ahogyan én akarom és ne szolitgasanak le meg fényképezenek, mer már vége, konyec! Nem lesznek már talákozok, meg öszejövetelek, sem lesznek,ne is akarja esztet senki, mer igy döntötem és kész. Aki tisztül engem és tanitvágyának érzi magát, az aszondja hogy jol cselekedtem és hejesen döntötem. Mer kurvára nicsen kedvem leélni az életem a ciiátrián a rácsok közöt a zártosztájon.

Maradok tisztöletel: Bartos Csaba István."

Címkék: filozófia szomorú kútúra bartos drgempa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr445506420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása