HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

Szégyen

DrGempa 2013.09.07. 19:48

Szégyen! - üvöltötte a kocsma ajtón beesve Zozó.

Mi Lecsóval már ott iszogattunk vagy egy órája. Szégyen! – mondta a nyomaték kedvéért mégegyszer Zozó, ahogy a pulthoz támolygott. Be volt nyomva(mondjuk mi is) és rohadt dühös volt, ez látszott rajta.

Mivel még mindig nem reagáltunk, megfogta a vállam és maga felé fordított.

 – Hallod mit mondok,bazdmeg?!Kikaptunk a szőröstalpúaktól!

Mivel még most se válaszoltam neki és nem is mutattam semmilyen érzelmet, elengedett majd a pultra dőlt.

 ­– Ez nem igazság! Annyira bíztam bennünk. Valami töményet hozzál Csárli - szólt oda a csaposnak, majd folytatta: - Mié’ mindig mi vesztünk? Kurva románia,felkéne gyújtani az egészet!

Időközben Csárli odahozta az italt,egy pohár zubrovkát. Zozó egyből felhajtotta. Láttam,hogy egy kicsit lenyugodott,úgyhogy nyugodt hangon megkérdeztem:

- És hogy játszottunk?

- Szarul bazdmeg,szarul. Le kéne fejezni ezt a gyökér egérvárit a gecibe!

- Na ne sajnáld,majd a hollandokat megverjük,próbáltam tréfálkozni,de ma nem volt vicces kedvében.

– Mégis hogy a kurvaéletbe? Ha én beálltam volna,jobban küzdök!

 Újabb hallgatás következett. Kortyoltam egyet a sörömből,majd megkérdeztem:

- És megraktad tipszmikszen?

- Meg hát, de most ez érdekel a legkevésbé. Igazából fel nem fogom,hogy ti mért nem dühöngtök?Mi a fasz,titeket nem érdekel a haza sorsa?

- De igen, viszont ilyen divatmajom, celeb geciknek elvből nem szurkolunk. Na jó,talán egy kicsit igen. Nekik semmit nem jelent a magyar mezben játszani, onnantól meg én leszarom őket.

Zozó a fejét csóválta, de nem mondott erre semmit. Kértem neki is egy sört. Többet már nem beszéltünk. Megittuk a söröket, fizettünk és elindulunk kifelé. Már az utcán jártunk, amikor arra gondoltam, hogy felvidítom egy idézettel.

-„ Munkások utaznak az autóbuszokon, a futball eredmény még ma is fontos.”-ami egy jó kis részlet volt a Minden a legnagyobb rendben című számból, de Zozó még mindig a meccs hatása alatt volt.

„Na jó,gondoltam magamban,én megpróbáltam,de ha nem hát nem.” Már épp azon voltam,hogy elköszönjek, aztán haza húzzak(utálom a negatív társaságot),amikor Lecsó,aki már hosszú ideje nem szólalt meg,egyszer csak elkezdett fennhangon énekelni:

 -Régi mániám tankkal végigmenni románián!

Ez végül csak feldobta egy kicsit a hangulatot,és ezt énekelve dülöngéltünk haza a pesti éjszakában.

1236564_681338541895381_1726947342_n.jpg

Címkék: zene saját pénz novellák kútúra kurvajó bóvli drgempa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr785499851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása