HTML

DrGempa:gyalázkodás és zene

Gyalázkodások,szeméremsértés,bazdmegolás,Flash népszerűsítés és egyéb nyalánkságok!

Friss topikok

  • Alick: Az önírónia képességével... ez egy tökjó szám. :) Akár új Himnusz is lehetne. :) (2020.06.11. 13:30) Sickratman-Trubadúr

Blahán

DrGempa 2013.03.11. 22:19

Ma a blahán jártam és hát...sokszor jártam már arra,de most vártam valakit így sokat álldogáltam.Nézelődtem és mit láttam?nyomort.Mindegyik nyomorgónak megvan a maga története.Csak egyet emelnék ki a rengetegből.

Élt egy ember egy házban.A lábát megműtötték,úgyhogy már nem volt a régi,a keze is eltört,de azért az otthoni munkát elvégezte.Egyszer azonban kigyulladt a háza és mindene a tűzbe veszett.Ő megmenekült,de nem maradt semmi pénze.A férfi elment a biztosítóhoz.A biztosítónál azt mondták,nyugalom,"mindennek megvan a maga ideje".Így hát vár.De semmi se történt.Hajléktalanszállóra nem akar menni,mert egyszer ment és mindenét ellopták(már ami maradt).Így él már egy hete a blahán.És vár.A csodára?

Vajon csoda lenne az,hogy egy normális állam gondoskodik állampolgárairól?Egy bizonyos párt fennen hirdeti micsoda kánaán van itt,miközben kimegy az ember az utcára,és ha balra néz:nyomor,ha jobbra néz:nyomor.Tüntetnek 8 ezren,pár ezren lázadoznak de ennyi.Az ország 9 millió 500 ezer lakójából ennyit érdekel az ország sorsa.

qss-hazám:

Címkék: saját átok anyád bóvli drgempa orbánfasz nemzetibuziskodás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgempa.blog.hu/api/trackback/id/tr15128727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása